O NAS
Nasz zespół
Ewa Klimaszewska
Fizjoterapeuta, terapeuta SI, pedagog, oligofrenopedagog
Założycielka Kids Therapy. Ukończyła fizjoterapię na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi oraz studia podyplomowe z pedagogiki i oligofrenopedagogiki w Warszawie. Swoje kwalifikacje poszerzyła o dwustopniowy kurs SI w PSTIS u Zbigniewa Przyrowskiego. Swoje doświadczenie zdobywała jako wolontariusz w Domu Dziecka, następnie przez wiele lat pracując m.in. w Centrum Rehabilitacji, Edukacji i Opieki Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Helenów, szpitalach dziecięcych w Warszawie i Łodzi oraz gabinetach prywatnych.
Specjalizuje się w pracy z niemowlętami i małymi dziećmi z zaburzeniami sensorycznymi. Z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z niepełnosprawnościami oraz wadami postawy. Ukończyła liczne kursy z zakresu SI, PNF, terapii ręki, wczesnej interwencji, wybiórczości pokarmowej i logosensoryki. Prywatnie mama, miłośniczka snowboardu i pieczenia ciast. Wszędzie gdzie się pojawi- przyciąga dzieci jak magnes.
Pola Jaśczak
Psycholog, Trener TUS
Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła kurs trenera TUS I i II stopnia w metodologii Węglarz i Bentkowskiej, który obejmował zarówno planowanie jak prowadzenie zajęć TUS dla dzieci i dorosłych, pracę z osobami w spektrum autyzmu oraz zespołem Aspergera. Dzięki temu potrafi dostosować program zajęć do potrzeb uczestników wzmacniając ich kompetencje społeczne w przyjaznej i sprzyjającej atmosferze. W pracy stawia na empatię i poczucie bezpieczeństwa oraz indywidualne podejście. Wierzy, że każdy uczestnik niesie w sobie potencjał, który- przy odpowiednim wsparciu- może się rozwinąć. Moją misją jest towarzyszenie w tym procesie i tworzenie przestrzeni do nauki, rozwoju i budowania pewności siebie.
Monika Gadomska
Pedagog, psycholog, trener umiejętności społecznych
Od ponad 16 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzinami w kryzysie, z pasją wspierając rozwój i budowanie relacji. Certyfikowana trenerka Treningu Umiejętności Społecznych, Treningu Pewności Siebie, programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”. W trakcie szkoleń z mediacji i terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży.
Posiada przygotowanie w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Racjonalnej Terapii Zachowania. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe. Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka podróży i długich rozmów przy dobrym jedzeniu.
Marcelina Januszkiewicz
Logopeda
Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kontynuuje studia magisterskie. Na co dzień pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią i w spektrum autyzmu.
W pracy stawia na relację i zrozumienie – wierzy, że ciepła, wspierająca atmosfera to podstawa skutecznej terapii. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Zdrowia Dziecka, poradniach psychologiczno-pedagogicznych i placówkach terapeutycznych.
Monika Czerska
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel wychowania fizycznego
Absolwentka AWF w Warszawie (filia w Białej Podlaskiej) na kierunkach fizjoterapia i wychowanie fizyczne. Doświadczenie zdobywała w placówkach rehabilitacyjnych i szpitalnych. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z deficytami integracji sensorycznej.
Prowadzi terapię, kładąc nacisk na aktywizację dzieci i rodziców oraz budowanie świadomości ruchowej. Ukończyła szereg specjalistycznych kursów, m.in. NDT Bobath, terapii manualnej stóp, pinoterapii, suchego igłowania, kinesiotapingu i masażu tkanek głębokich.
Milena Frelik
Psycholog, Diagnosta ADHD, Mediator Rówieśniczy
Na co dzień pracuje jako psycholog w placówce terapeutycznej dla dzieci od 2,5 roku życia gdzie prowadzę terapie psychologiczne oraz Trening Umiejętności Społecznych. Specjalizuję się w terapii długoterminowej dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz psychoedukacją rodziców w tym zakresie. W swojej pracy skupiam się na budowaniu poczucia własnej wartości, wsparcia emocjonalnego w kryzysach oraz na nauce zmiany i utrwalania nowych nawyków. Do wszystkich spotkań podchodzę indywidualnie, opierając swoją pracę o potrzeby człowieka oraz jego zasoby i deficyty. Charakteryzuje mnie wysoka empatia, tolerancja, profesjonalizm oraz optymistyczne podejście do życia.
Martyna Krzemińska
Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność oligofrenopedagogika z tyflopedagogiką. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej wraz z Wyższą Szkołą Edukacji w Sporcie w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w przedszkolu, a obecnie pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej w szkole. W pracy terapeutycznej stawia na budowanie pozytywnej relacji z dziećmi, rozwijanie ich mocnych stron oraz wspieranie w pokonywaniu trudności w sposób przyjazny i dostosowany do ich możliwości.Małgorzata Kozak
Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny
Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej. Pracuje z dziećmi i dorosłymi z zaburzeniami głosu, artykulacji, oddychania, połykania i żucia. Wspiera również pacjentów w trakcie leczenia ortodontycznego.
Uczestniczy w szkoleniach z zakresu terapii miofunkcjonalnej, emisji głosu, kinesiotapingu w logopedii, teorii poliwagalnej oraz terapii manualnej zaburzeń artykulacyjnych.
Wiktoria Targońska
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, zdobywając wiedzę z zakresu psychologii sportu i psychologii klinicznej. Od lat pracuje z dziećmi, wspierając je zarówno w obszarze emocji, jak i rozwoju fizycznego. Łączy wiedzę z wielu obszarów, by skutecznie wspierać dzieci w ich rozwoju emocjonalnym, społecznym i ruchowym. Ukończone kursy integracji sensorycznej oraz terapii ręki pozwalają na kompleksowe podejście do wyzwań, z jakimi mierzą się młodzi pacjenci. W pracy wykorzystuję również metody Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), które wspierają dzieci w budowaniu pewności siebie, relacji z innymi oraz radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Fundamentem skutecznej terapii jest relacja oparta na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa. To właśnie w takiej atmosferze dzieci mogą swobodnie wyrażać emocje, rozwijać swoje umiejętności i budować wewnętrzną stabilność oraz pewność siebie.
Klaudia Petrusiewicz
Fizjoterapeuta, terapeuta SI, terapeuta NDT Bobath
Doktorantka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, nauczyciel akademicki, fizjoterapeutka specjalizująca się w pracy z niemowlętami. Doświadczenie zdobywała w szpitalach pediatrycznych i hospicjach dziecięcych.
Pracuje w nurcie holistycznym, uwzględniając potrzeby dziecka i jego rodziny. Prowadzi terapię dzieci z problemami neurologicznymi, wcześniaków, dzieci z zaburzeniami napięcia i sensoryki. Ukończyła m.in. kursy z osteopatii pediatrycznej, integracji czaszki, terapii stóp i wczesnej diagnostyki.
Kornelia Szafran
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Trener TUS
Praca z dziećmi daje jej ogromną satysfakcję i radość. W swojej codziennej praktyce stawia na budowanie autentycznej relacji, zarówno z dzieckiem, jak i z jego najbliższym otoczeniem. Wierzy, że to właśnie zaufanie , uważność i wzajemne zrozumienie jest fundamentem skutecznej terapii oraz rozwoju.
Agnieszka Rubin
Psycholog, Psycholog Sportu, Trener TUS
Na co dzień łączę wiedzę z psychologii i doświadczenie trenerskie, wspierając dzieci, młodzież i dorosłych – zarówno w sporcie, jak i poza nim. Pracuję jako psycholog sportu, psycholog szkolny oraz trener. Pomagam zawodnikom budować odporność psychiczną, motywację, koncentrację i pewność siebie. Wierzę, że rozwój mentalny to klucz do osiągania celów – nie tylko w sporcie, ale i w życiu.
Wspieram sportowców indywidualnych oraz zespoły – prowadzę konsultacje, treningi mentalne, warsztaty dla zawodników, trenerów i rodziców. Pracuję z osobami na różnych poziomach – od młodych adeptów sportu po doświadczonych zawodników.
Równolegle od kilku lat pracuję w gabinetach, szkołach podstawowych i ponadpodstawowych jako psycholog. Prowadzę konsultacje, zajęcia terapeutyczne oraz Trening Umiejętności Społecznych (TUS). Dzięki temu mam szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnych obszarach ich życia – emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym.
Karolina Gibki
Certyfikowana instruktorka zajęć gordonowskich, aktorka, wokalistka
Certyfikowana instruktorka I i II stopnia zajęć gordonowskich oraz instruktorka zajęć teatralnych: aktorka, wokalistka. Absolwentka AST we Wrocławiu na Wydziale Aktorstwo Dramatyczne, uczęszczała do Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej im. Czwojdy we Wrocławiu do klasy wokalnej Marka Bałaty. Od 2020r prowadzi zajęcia w klubikach, żłobkach i przedszkolach. Prowadziła cykliczne warsztaty gordonowskie w Teatrze im. Solskiego w Tarnowie. W latach 2020-2021 prowadziła zajęcia teatralne dla dzieci w wieku 5-13 lat. W latach 2020-2022 prowadziła zajęcia sensoryczne dla dzieci 0-3 lat.