Logo

Regulamin dla pacjenta Kids Therapy

§ 1 Wprowadzenie

1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa podstawowe zasady świadczenia

usług na rzecz pacjentów i klientów (łącznie dalej: „Pacjenci”) Centrum

Terapeutycznego KIDS THERAPY s.c. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul.

Sarmacka 5k/3, 02-972 Warszawa, NIP:9512469986, REGON: 381386642, adres

email: hello@kidstherapy.pl, telefon kontaktowy: 720-700-800 (Wspólnikami

Centrum Terapeutycznego KIDS THERAPY s.c. z siedzibą w Warszawie są Ewa

Klimaszewska, NIP: 1251470850 , ul. Sarmacka 5k/3, 02-972 Warszawa oraz

Tomasz Woźniak, NIP: 9512047251, ul. Sarmacka 5k/3, 02-972 Warszawa

(dalej: "Poradnia").

2. Poradnia świadczy usługi w przedmiocie profilaktyki, diagnozy oraz terapii z

zakresu fizjoterapii, integracji sensorycznej, logopedii oraz psychologii. Poza

indywidualną terapią dla dzieci Poradnia organizuje także m.in. terapeutyczne i

rozwijające zajęcia grupowe oraz weekendowe warsztaty dla dzieci i rodziców.

3. Regulamin obowiązuje od dnia 3 lutego 2025 r. i jest dostępny na stronie

internetowej Poradni (www.kidstherapy.pl).

4. Zmiana regulaminu następuje poprzez ogłoszenie nowej wersji na stronie

internetowej Poradni oraz udostępnienie Pacjentom za pośrednictwem

terapeutów.

5. Warunkiem korzystania z usług Poradni jest zaakceptowanie przez Pacjenta

Regulaminu.

6. Regulamin stanowi integralną część umowy, do zawarcia, której dochodzi poprzez

rozpoczęcie korzystania z usług Poradni.

§ 2 Zasady zapisu na Wizyty

1. Konsultacje diagnostyczne oraz zajęcia terapeutyczne i grupowe ("Wizyty")

odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu w Poradni.

2. Umówienie terminu Wizyty może następować za pośrednictwem formularza

kontaktowego na stronie internetowej Poradni lub telefonicznie.

3. Warunkiem rezerwacji terminu Wizyty jest wniesienie przedpłaty w całości

przelewem na rachunek bankowy Poradni: 42 1140 2004 0000 3902 7813 2795 w

mBanku; w tytule przelewu: imię i nazwisko Pacjenta, rodzaj Wizyty.

4. Zapisanie się przez Pacjenta na Wizytę stanowi zobowiązanie Pacjenta do

stawienia się na niej i poniesienia opłaty na zasadach określonych w § 3

Regulaminu, z zastrzeżeniem regulacji z § 5 regulaminu (Zasady odwoływania i

przekładania Wizyt).

5. Niepojawienie się Pacjenta na Wizycie i brak wcześniejszego odwołania zgodnie z

zasadami przekładania i odwoływania Wizyt zawartymi w § 5 Regulaminu, skutkuje

koniecznością poniesienia pełnej opłaty za Wizytę, niezależnie od przyczyny

nieobecności.

6. Przerwa w Wizytach cyklicznych obejmująca dwie kolejne Wizyty, przy braku

informacji na temat nieobecności, traktowana jest jako rezygnacja z usług i

skutkuje zwolnieniem rezerwacji terminu Wizyt cyklicznych.

§ 3 Zasady płatności

1. Opłaty za usługi terapeutyczne pobierane są według cennika zamieszczonego na

stronie internetowej www.kidstherapy.pl

2. W przypadku Wizyt jednorazowych jest wymagane wniesienie przedpłaty w

całości przelewem na rachunek bankowy Poradni: 42 1140 2004 0000 3902 7813

2795 w mBanku; w tytule przelewu: imię i nazwisko Pacjenta, rodzaj Wizyty.

3. Opłaty za Wizyty cykliczne należy dokonać z góry za cały miesiąc do dnia 5-tego

każdego miesiąca, jednak nie później niż w dniu pierwszego spotkania

rozpoczynającego cykl, jeśli data jego rozpoczęcia następuje później niż 5-ty dzień

miesiąca przelewem na rachunek bankowy Poradni: 42 1140 2004 0000 3902

7813 2795 w mBanku; w tytule przelewu: IMIĘ i NAZWISKO Pacjenta, MIESIĄC, za

który dokonywane są płatności, np. "Janek Kowalski wrzesień".

4. W przypadku Wizyt cyklicznych i braku płatności za nie w terminie, o którym mowa

w ust. 3, dalsze wizyty mogą zostać zawieszone do czasu uregulowania

zadłużenia.

5. W przypadku cyklicznych Wizyt terapeutycznych, gdy Pacjent nie ma możliwości

dokonania płatności za Wizyty, terapeuta podejmuje decyzje o kontynuacji terapii

oraz ustala termin uregulowania należności.

6. Jeśli Pacjent zalega z płatnością za dwie Wizyty, kolejne Wizyty zostają

wstrzymane do momentu spłacenia zaległości.

7. Pacjenci zainteresowani otrzymaniem faktury proszeni są o zgłoszenie tego przy

okazji pierwszej Wizyty. Faktury za dany miesiąc będą wystawiane po

zaksięgowaniu płatności.

8. Pacjent wyraża zgodę na wydanie paragonu fiskalnego, faktury lub innego

dokumentu księgowego w postaci elektronicznej i przesłanie go na wskazany

adres mailowy.

§4 Czas rozpoczęcia i zakończenia wizyty

1. Wizyty rozpoczynają się o umówionej godzinie. Za bezpieczeństwo dziecka

oczekującego na zajęcia odpowiadają rodzice/prawni opiekunowie.

2. Spóźnienie Pacjenta na Wizytę skutkuje skróceniem czasu jej trwania o czas

spóźnienia, bez zmiany opłaty za nie.

3. Rodzice/opiekunowie prawni Pacjenta zobowiązują się odbierać go w ustalonym

czasie po zakończeniu Wizyty. W przypadku nie odebrania Pacjenta przez

rodzica/opiekuna prawnego w wyznaczonym terminie Poradnia naliczy

dodatkową opłatę w wysokości 20 PLN za każde 10 minut spóźnienia.4. W terapii mogą brać udział jedynie zdrowe dzieci (bez oznak przeziębienia,

infekcji, alergii). Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo pozostałych

Pacjentów, terapeuta prowadzący ma prawo odmówić przyjęcia dziecka na

terapię, jeśli zaobserwuje niepojące objawy. Opłata za takie zajęcia zostaje

pobrana według cennika.

§ 5 Zasady odwoływania i przekładania Wizyt

1. Pacjent ma możliwość odwołania terminu umówionej wizyty do 24 godzin przed

planowanym czasem jej rozpoczęcia. W takim przypadku przysługuje mu prawo

do bezpłatnej zmiany terminu:

1) jednorazowo w przypadku Wizyt pierwszorazowych, konsultacji

diagnostycznych oraz diagnoz

2) jeden raz na 3 miesiące w przypadku cyklicznych Wizyt terapeutycznych.

2. 3. Prawo do bezpłatnej zmiany terminu nie dotyczy zajęć grupowych.

Brak wcześniejszego odwołania Wizyty, zgodnie z zasadami odwoływania

i przekładania Wizyt i w terminie wskazanym w ust. 1, skutkuje koniecznością

poniesienia przez Pacjenta pełnej opłaty za Wizytę, niezależnie od przyczyny

nieobecności i brakiem możliwości bezpłatnej zmiany terminu.

4. Odwołanie wizyty może nastąpić poprzez kontakt telefoniczny lub SMS’owy pod

numerem telefonu 720-700-800 oraz wymaga podania imienia i nazwiska

Pacjenta jak i odwoływanego terminu Wizyty. Odwołanie Wizyty jest skuteczne

dopiero po otrzymaniu wiadomości zwrotnej SMS z potwierdzeniem przyjęcia

odwołania wizyty.

5. Za wizyty objęte przedpłatą, które zostały odwołane zgodnie z niniejszym

Regulaminem, Poradnia nie dokonuje zwrotu płatności.

§6 Reklamacje

1. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres mailowy

hello@kidstherapy.pl i pisemnie na adres Poradni.

2. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia i

ujawnienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji oraz żądanie Pacjenta.

3. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Poradnia wystąpi do Pacjenta o

jej uzupełnienie.

4. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

od złożenia .

§ 7 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych zbieranych w celu świadczenia usług, o których

mowa w §1 ust. 2 Regulaminu, umawiania i przekładania terminów Wizyt, prowadzeniapostępowania reklamacyjnego, jest Poradnia, która wdrożyła niezbędne środki w celu

ich ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich modyfikacji lub poprawiania,

jak również żądania usunięcia z bazy danych prowadzonej przez Poradnię, jeżeli

usunięcie nie narusza innych przepisów prawa.

3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych

niezbędnych dla świadczenia usług przez Poradnię oraz informacji o stanie zdrowia

Pacjenta skutkuje brakiem możliwości świadczenia usług.

§8 Odstąpienie od umowy

1. Pacjent będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem

przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od jej zawarcia odstąpić od umowy bez

podawania przyczyny.

2. Pacjent, będący konsumentem może odstąpić od umowy składając oświadczenie o

odstąpieniu. Oświadczenie może zostać przesłane na adres Poradni na adres e-mail

Poradni: hello@kidstherapy.pl lub pocztą na adres siedziby Poradni. Do zachowania

terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a zapłacona

kwota zostanie zwrócona.

4. W przypadku odbycia Wizyty (wykonania usługi), za który uważa się również upływ

terminu bez stawiennictwa Pacjenta (niezależnie od przyczyny), prawo do odstąpienia

od umowy wygasa.

1. § 8 Postanowienia końcoweWszelkie spory wynikające z realizacji postanowień

niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług Strony będą starały się rozstrzygać

polubownie. W razie bezskuteczności prób polubownego rozwiązania sporu w

terminie 14 dni od dnia jego powstania, spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez

sąd powszechny właściwy miejscowo według przepisów ustawy Kodeks

postępowania cywilnego.

2. W celu skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich

Pacjentowi będącemu konsumentem przysługuje także możliwość skorzystania z

unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.choose

Language

3. W przypadku chęci skorzystania z platformy ODR, Pacjent będący konsumentem

podczas składania skargi za jej pośrednictwem powinien podać następujący adres

e-mail Poradni: hello@kidstherapy.pl

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają

przepisy prawa polskiego.