Ewa Klimaszewska
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Oligofrenopedagog.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na kierunku fizjoterapia. Dodatkowo ukończyła Studia Podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła podczas wielu praktyk klinicznych w szpitalach dziecięcych w Warszawie i Łodzi, ale także podczas kilkuletniej pracy w Centrum Edukacji, Rehabilitacji i Opieki Helenów na stanowisku fizjoterapeuty oraz terapeuty Integracji Sensorycznej. Obecnie pracuje z dziećmi z niepełnosprawnością oraz wadami postawy. Prywatnie szczęśliwa mama małego Gustawa :)
Ukończone kursy:
-
PNF Podstawowy
-
PNF w skoliozach
-
Kinesiologytaping
-
Integracja Sensoryczna I i II stopnia
-
Terapia Ręki
-
Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym.
-
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym.
-
Sensory Babies- Master Class Course. Specjalistyczny kurs z zakresu organizacji i integracji sensorycznej u małych dzieci od poczęcia do początku okresu przedszkolnego.
-
Logosensoryka
-
Pierwsza Pomoc w Pediatrii
-
Diagnoza i terapia SI małego dziecka- jakościowa ocena rozwoju motorycznego, ocena kliniczna procesów SI, terapia i programy domowe (Fundacja Promyk Słońca)
Dominika Iwon
fizjoterapeutka, oligofrenopedagog, terapeuta SI
Ukończyłam studia magisterskie na Mazowieckiej Uczelni Medycznej w Warszawie na kierunku fizjoterapia oraz studia podyplomowe na kierunku
przygotowanie pedagogiczne i oligofrenopedagogika. Jeszcze na studiach swoje doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową w PSONI Koło w Kobyłce, a także z dziećmi neurotypowymi. Swoją wiedzę staram się stale poszerzać uczestnicząc w kursach zawodowych.
- Integracja sensoryczn
- Kurs MNRI, Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych wg. dr Svetlany Masgutovej
- Mięśniowo - powięziowe punkty spustowe.
Ramona Śramkowska
Fizjoterapeuta,
Absolwentka studiów licencjackich Wyższej Szkoły Edukacji i Terapii w Poznaniu na kierunku fizjoterapia.
Ukończyłam również dwuletnie studium masażu na Wielkopolskiej Szkole Medycznej w Poznaniu.
Kontynuuję studia magisterskie na Bydgoskiej Szkole Wyższej.
Doświadczenie z dziećmi zdobywałam podczas praktyk zawodowych oraz w pracy na oddziale dziennej Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Aktin w Inowrocławiu, gdzie prowadziłam indywidualną terapię dzieci ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy.
Cały czas poszerzam swoją wiedzę i doświadczenie. :)
Katarzyna Grabarczyk
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Trener Umiejętności Społecznych
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku psychologia. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne dla nauczycieli oraz dwu stopniowe szkolenie na Terapeutę Integracji Sensorycznej.
Swoje doświadczenie zdobyła w przedszkolach integracyjnych i terapeutycznych, domu dziecka i szkole podstawowej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi neurotypowymi, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zespołem Downa.
Ukończone kursy:
- Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopień
- Trener Umiejętności Społecznych i Kontroli Złości
- Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
- Trener Edukacyjny
- Zastosowanie neuroedukacji w praktyce szkolnej
Martyna Jarosiewicz
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Trener Umiejętności Społecznych
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Fizjoterapia. Od początku studiów zaangażowana w projekty naukowe związane z biomechaniką, pracą na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz nauką indywidualnej pracy z pacjentem neurologicznym. Prelegent oraz uczestnik corocznego Sympozjum Biomechanicznego organizowanego w Centrum Zdrowia Dziecka. Swoje doświadczenie zdobywała podczas praktyk w wiodących warszawskich ośrodkach neurologicznych. Od początku pracy zawodowej związana z Centrum Edukacji, Rehabilitacji i Opieki TPD „Helenów”. W swojej codziennej pracy stara się rozumieć i odpowiadać na potrzeby pacjentów zgodnie z najnowszą wiedzą, doniesieniami naukowymi oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Lubi niestandardowe rozwiązania, kreatywne formy terapii, myślenie poza schematami...
Ukończone kursy
-
PNF podstawowy
-
PNF w skoliozach
-
Mobilizacje tkanek miękkich i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
-
Kinesiotaping kurs podstawowy
-
Terapia nerwowo – mięśniowa moduł I, II
-
Integracja Sensoryczna I, II
-
Masaż tkanek głębokich
-
Masaż Shantali
-
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
-
Analiza ruchu – teoria i praktyka zastosowań klinicznych
-
Rehabilitacja w przewlekłej hemiplegii
-
Spastyczność w mózgowym porażeniu dziecięcym. Kończyna górna. Kończyna dolna.
Adrianna Kołtyś
Logopeda, filolog polski, terapeuta ręki, oligofrenopedagog.
Absolwentka filologii polskiej o specjalności nauczycielskiej z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe o kierunku Oligofrenopedagogika.
Prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Swoją wiedzę i umiejętności poszerza poprzez udział w szkoleniach i konferencjach:
-
Terapia ręki I i II stopnia,
-
Terapia rotacyzmu,
-
Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie,
-
Logopeda nie tylko dla dzieci. Zaburzenia mowy i słuchu u osób dorosłych,
-
Afazja – diagnoza, kształcenie, terapia.